دلفین آبی

سیگنال های در هم ذهن من

دلفین آبی

سیگنال های در هم ذهن من

خواب مشترک من و تو

فال مشترک من و تو

خاطرات مشترک من و تو

رویاهای مشترک من و تو

زندگی مشترک تو و او

می بینی؟

حتی شعر را هم به هم می ریزد

چه رسد حال مرا

روزگار مرا

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://delgijeh.blogsky.com/

سلام نغمه عزیز
حس عجیبیه وقتی یکی یه جای این دنیا
هم درد و هم غصه است
کلمه های نگفته ای که گاهی قادر به نوشتنشون نیستی یکی دیگه مینویسه و چقدر زیبا این کار رو انجام میده که شاید هیچوقت خودت نمی تونستی بنویسی .
ممنون از اینکه می نویسی . از این که هستی و اینقدر زیبا می نویسی . هر چند می دونم که چقدر لحظات سختی رو پشت سر میذاری .
امیدوارم یک روز این کابوس تموم شه .

کاش هیچکس دیگه این درد مشترک رو تجربه نکنه
امیدوارم روزهای تلخ ما هم زود رنگ امید و ارزو بگیره

عاشق همت۲ شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ق.ظ http://asheghehemmat2.blocfa.com

ali چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام
فوق العاده می‌نویسی نغمه جان؛
الان که می‌خونمش، دلم یه صخره‌ی بارون زده می‌خواد رو به دریا، تا جون دارم داد بزنم و نعره‌هام توی صدای طوفان و دریا گم بشه.
خوش به حالت همسایه‌ی موج...

ممنونم علی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد