دلفین آبی

سیگنال های در هم ذهن من

دلفین آبی

سیگنال های در هم ذهن من

من خسته ام از دلخوشی های غمگین

از لحظه های شیرین درد دار

رهایم کن

بگذار واقعیت مرا ببلعد

دردی به نام عشق

بیماری خطرناکی به نام اعتماد

توهمی به اسم آرامش

دلم و یاد تو

تو و فراموشی من

هر دو در تلاش برای دل کندن

چه سرنوشت شومی

بگذار قصه تمام شود

بگذار تمام شوم


نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://delgijeh.blogsky.com/

سلام نغمه عزیز
بعد از این همه نبودن تلافی تمام دقایقی که نبودی رو در آوردی .
پستت اونقدر زیبا بود که کفاف تمام دلتنگی های ...
ممنون از بودنت .

سلام
کاش همیشه میشد راحت دردا رو با نوشته ها ریخت بیرون
ممنون از حضورت سعید عزیز

سعید جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://delgijeh.blogsky.com/

هر بار که میام نت قبل از اینکه برم سراغ بلاگم
یه سر می آم اینجا تا شاید پست جدیدت رو بخونم .
اینجا کسی به نبودنت عادت نمی کنه نغمه عزیز ...

سعید عزیز ممنون که با حضورت دلگرمی توشه راهم می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد